خواهشمندیم هنگام ثبت سفارش نکات زیر را در نظر داشته باشید
۱- آسانیوم تعهدی در قبال حذف فاکتورهای چاپ شده نخواهد داشت.این بدان معناست که سفارشات بعد از تایید و پرداخت توسط مشتری هر لحظه ممکن است وارد پروسه چاپ شده و امکان حذف آن وجود نداشته باشند. لذا قبل از تایید فاکتور و پرداخت نهایی سفارش ثبت شده خود را به لحاظ جنس کاغذ، سایز، تعداد لت، مبلغ، سرعت چاپ، یکرو یا دورو بودن و ... بررسی نموده و سپس اقدام به پرداخت آن نمایید.
۲ - برخی سفارشات میبایست با مجوز ارگان های مربوطه ثبت سفارش شوند و چنانچه بدون ارائه مجوز به آسانیوم ثبت سفارش شوند اعم از :
-چاپ نشان های دولتی ، مهر استاندارد ،
- برچسب های تمام لاتین
- مواد خوراکی ، آرایشی ، بهداشتی ، دارویی و ...
-تولید مواد صنعتی و شیمیایی
- برچسب های دارای سیب سلامت
یا ثبت سفارش هایی که ممنوعیت چاپی دارند اعم از :
- مواردی که مغایر با موازین و قوانین کشور
- توهین به اعتقادات یا اشخاص خاص
- چهره ی ائمه اطهار
- تصویر پول
- تصاویر بانوان ( چهره یا اندام )
- آموزش رقص
- تصاویر بدنسازی
- طرح های ورق های بازی یا مشابه آن
- نصب آنتن ماهواره ای
- شرکت های هرمی
- انواع فال و تاتو
درصورتی که توسط متصدیان مربوطه دیده شود امحا شده و مستندات سریعا و بدون اطلاع دادن به سفارش دهنده مربوطه، به مراجع ذی صلاح ارائه خواهد شد و هزینه ی کار عودت داده نخواهد شد
و چنانچه سفارش مربوطه وارد پروسه چاپ شده و به مشتری تحویل داده شود کلیه مسئولیت قانونی ، کیفری و معنوی به عهده شخص سفارش دهنده خواهد بود و حق پیگیری قانونی و شکایت برای آسانیوم محفوظ خواهد بود
لذا خواهشمندیم پس از ثبت سفارش شماره فاکتور را به همراه مجوزهای معتبر به شماره ۰۹۹۱۲۸۰۷۵۰۸ از طریق پیام رسان تلگرام ارسال نمایید.
۳- چاپ کلیه سفارشات در آسانیوم به صورت کتابی خواهد بود و نیازی به چرخاندن فایل نمی باشد. در نظر داشته باشید کلیه فایل های شما هنگام فرم بندی، به صورت اتوماتیک کتابی خواهند شد لذا از ثبت سفارشات سکه ای از طریق سامانه فروش آنلاین اکیدا خودداری نموده و اگر سفارشی دارید که می بایست به صورت سکه ای چاپ شود فایل ها را به ایمیل ارسال نموده و با شماره پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
۴- از ارائه فایل های لایه باز کورلی و فوتوشاپ اکیدا خودداری نمایید.در صورت ارائه فایل با پسوندهای ذکر شده بروز هرگونه مشکل با سفارش دهنده بوده و مجتمع مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
۵- مد رنگی تمامی سفارشات CMYK بوده و از ارائه فایل هایی با مد رنگی RGB اکیدا خودداری نمایید.
۶- رزولوشن کلیه فایل های چاپی می بایست ۳۰۰DPI باشد.در صورت استفاده از رزولوشن کمتر و یا تبدیل فایل بی کیفیت به ۳۰۰DPI نتیجه چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.
۷- رعایت فاصله برش در تمامی سفارشات چاپی قید شده در راهنمای محصولات الزامی است.در فرم های ویزیت ساده و لیبل ها ۳ میلیمتر و در فرم های ویزیت فانتزی ،تراکت هاو سربرگ ها ۵ میلیمتر حاشیه امن برای برش رعایت کنید . همچنین رعایت فاصله برش ۷ میلی متری فایل های برجستگی از لبه کار الزامی است.
۸- عدم استفاده از رنگ های تنپلات در سفارشات بدون روکش اعم از کتان ها،کارتی،گلاسه بدون روکش الزامی است.استفاده از رنگ تنپلات در این محصولات ذکر شده باعث ایجاد پشت زدگی می شود و باعث ابطال شرایط گارانتی می شود. رنگ تنپلات چیست؟به تراکم رنگ های استفاده شده به صورت حداکثری در چهاررنگ اصلی تنپلات گفته می شود.
۹- جهت استفاده از رنگ مشکی در سفارشات چاپی می بایست از کد رنگ های ذکر شده استفاده نمایید.
در زمینه می بایست از کد رنگی C۸۵.M۷۰.Y۶۵.K۱۰۰ استفاده نمایید.
نکته:استفاده از رنگ سفید در این زمینه مستلزم استفاده از خط دور با ضخامت۰.۵ پوینت با رنگ K۱۰۰ می باشد.
در فونت های مشکی می بایست از کد رنگی C۰M۰Y۰K۱۰۰ استفاده نمایید.استفاده از کد رنگی مشکی چهار رنگ باعث جابه جایی رنگ و ابطال شرایط گارانتی خواهد شد.
همچنین کد رنگ مشکی در محصولات کارت های مدیریتی C۸۰Y۷۰M۷۰K۱۰۰ می باشد.
۱۰- در کلیه سفارشات طلاکوب حداقل ۲ میلیمتر خطای طلا وجود دارد لذا دقت داشته باشید در صورت حساسیت در سفارشتان بایستی این خطا را در بگیرید.همچنین فضای طلاکوب روی فایل چاپی می بایست خالی باشد.
۱۱- در سفارشاتی که حاوی QRCODE می باشند این احتمال وجود دارد که پس از چاپ اسکن نشود.در صورت اسکن نشدن سفارش شما شامل گارانتی نخواهد شد.
۱۲- هنگام ثبت سفارش به نوع کتابی یا سکه بودن سفارش خود دقت کنید.سفارشات سکه ای می بایست از طریق ثبت سفارش حضوری و یا از طریق ارسال ایمیل به ادرس ثبت شوند.
۱۳- سامانه آنلاین قابلیت دریافت فایل با پسوندهای JPG و PDF را دارد و شما مشتریان گرامی می توانید از این دو پسوند استفاده نمایید.
۱۴- استفاده از فایل های مشترک طلاکوب و برجستگی به صورت مشترک اکیدا خودداری نمایید.این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی نظیر کنده شدن قسمت برجستگی،باقی ماندن پودر طلا زیر قسمت برجستگی خواهد شد که این موضوع باعث ابطال شرایط گارانتی خواهد شد.
۱۵- برای استفاده از فیلتر در سفارشات چاپی استفاده جهت بهبود دقت چاپی بهتر است از کادر استفاده شود.همچنین بهتر است قسمت هایی که فیلتر آنها کوچک یا به هم نزدیک است پیشنهاد می شود قسمت فیلتر یک پارچه گذاشته شود.
۱۶- عدم استفاده از کادر در سفارشات چاپی به زیبایی هر چه بیشتر نتیجه چاپی کمک شایانی خواهد کرد.دلایلی نظیر جابه جایی برش باعث قرینه نشدن کادر می شود و ابطال شرایط گارانتی را در پی خواهد داشت.
۱۷- کلیه سفارشات چاپی بین ۵ تا ۷ درصد در هر ۱۰۰۰ عددکسری به دلیل تست چاپ و خدمات پس از چاپ وجود خواهد داشت.این مهم را در نظر داشته باشید
۱۸- کلیه سفارشات چاپی با توجه به کد رنگی به کار برده بعد از چاپ با ۱۵% اختلاف رنگی مواجه خواهد شد .این موضوع در هنگام مقایسه از چاپ تا چاپ تا ۳۰% اختلاف رنگی افزایش خواهد یافت.
۱۹- با توجه به تغییر مداوم مواد اولیه اعم از کاغذ،مرکب،روکش ها و .... کلیه سفارشات در فرم عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده باشند با هم قابل مقایسه نخواهند بود.
۲۰- با توجه به میزان حساسیت مشتری نسبت به استفاده از یک برند خاص ،نمونه متریال و نمونه رنگ حتما سفارش خود را به بخش اختصاصی ارجاع دهید.
راه های ارتباط با بخش اختصاصی : ۰۲۱۳۳۹۸۳۰۳۹ و پیام از طریق تلگرام به شماره ۰۹۹۱۲۸۰۷۵۰۸
۲۱- امتداد رنگ در کلیه محدوده طراحی الزامی است.این کار از وجود سفیدی دور کارت پس از برش جلوگیری خواهد کرد.
۲۲- سفارشات سربرگ به صورت اوراق تحویل داده خواهد شد.اگر سفارشی ثبت کرده اید که نیاز به سرچسب دارد می توانید از محصولات سرچسب دار اقدام به ثبت سفارش نمایید.
چنانچه سفارش شما در محصولات سرچسب دار نیست پس از آماده شدن سفارش خود جهت انجام خدمات با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
۲۳- پاسخگویی مسئولین آسانیوم با توجه به مطالب درج شده در بروشور قواعد کلی سفارشات می باشد . لذا مطالعه این بروشور قبل از ثبت سفارش ضروریست .
۲۴- سفارشات ۵ لت و بزرگتر از آن در محصولات قیدی ، شامل گارانتی نخواهند بود.
۲۵- تلاش ما بر این است کلیه سفارشات را طبق جداول روزهای کاری قید شده در سایت مجتمع آماده تحویل نمائیم اما عواملی همچون خرابی دستگاه ممکن است پروسه آماده سازی را به تاخیر انداخته و تحویل سفارشات با اختلال مواجه شود.لذا خواهشمندیم این مهم را در سفارشات نمایشگاهی و پروازی در نظر گرفته و مشتریان خود را در جریان این امر قبل از ثبت سفارشاتی که زمان آماده شدن آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است قرار دهید.
۲۶- در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطا هنگام ثبت سفارش در سامانه فروش آنلاین مراتب را به پشتیبان سایت از طریق تماس اطلاع دهید.
۲۷- کلیه فایل های شما در فرم های عمومی بصورت کتابی خواهد بود لذا خواهشمند است از ثبت سفارش سکه ای اکیدا خودداری نمایید و اگر سفارشی دارید که میبایست بصورت سکه ای چاپ شود فایل را به ایمیل ارسال نموده و با شماره پشتیبانی تماس حاصل نمائید.
۲۸- در سفارشات قیدی فایل های که کوچک تر از سایز ویزیت (۸.۵ در ۴.۸) می باشد همراه با سفیدی برش و تحویل داده میشود .